مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پيشنهاد پرسپوليس از قبل مطرح بوده و با توجه به اينکه پيام صادقيان دوست صميمي‌ام به پرسپوليس رفته، احتمال اينکه سرخپوش شوم بيشتر است.

محسن مسلمان درخصوص ماندن ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌هاي ليگ برتر به برنا گفت: در مسابقات امسال روزهاي بسيار سختي را سپري کرديم؛ اما خيلي خوشحالم که پايان شيرين و دلچسبي برايمان داشت و توانستيم ذوب‌آهن را در ليگ برتر نگه داريم. دو بازي با پاس برايمان حکم مرگ و زندگي را داشت و خوشبختانه توانستيم نتايج دلخواه خود را کسب کنيم.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم همه مردم دوست داشتند تا ذوب‌آهن در ليگ بماند و آن هم به اين خاطر است که هميشه بازي‌هايي زيبا و تماشايي ارائه مي‌دهد. ذوب‌آهن تيم بزرگي است و با يک برنامه‌ريزي خوب و همچنين تأمين شدن ازلحاظ اقتصادي مي‌تواند حرف‌هاي بسياري در ليگ برتر و جام حذفي براي گفتن داشته باشد. اميدوارم مديران باشگاه توجه بيشتري داشته باشند تا ذوب‌آهن بتواند به روزهاي خوبش برگردد.

بازيکن ذوب‌آهن درباره آينده‌اش نيز اظهار داشت: من يک سال ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و به همين خاطر بايد با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا وضعيتم مشخص شود. البته تمامي مطالبات مالي امسال خود را دريافت کرده‌ام و از اين بابت مشکلي وجود ندارد.

مسلمان درخصوص اينکه گفته مي‌شود از استقلال تهران پيشنهاد دارد، هم گفت: در اين باره کسي با من صحبت نکرده و از استقلال پيشنهاد رسمي نداشته‌ام. به همين دليل تا وقتي پيشنهاد نباشد، نمي‌شود به آن فکر و درباره آن تصميم‌گيري کرد.

وي در انتها درمورد پيشنهاد پرسپوليس نيز خاطرنشان کرد: پيشنهاد پرسپوليس از قبل مطرح بوده و با توجه به اينکه پيام صادقيان دوست صميمي‌ام به

پرسپوليس رفته، احتمال اينکه سرخپوش شوم بيشتر است. با اين حال، به‌زودي تصميم نهايي خود را براي سال آينده مي‌گيرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com